Jak nakupovat

Jak nakupovat

Vyhledání zboží

vyhledat zboží je možné několika způsoby. Zboží je rozděleno do mnoha kategorií podle svého charakteru. Pro pohyb mezi kategoriemi použijte Strom kategorií v levé části obrazovky.
Nejjednodušší způsob je zadat název hledaného zboží do vyhledávacího boxu - je jasně označen uprostřed levé části obrazovky.

Nenašli jste co hledáte?
Kontaktujte nás prosím s dotazem na dostupnost zboží, o které máte zájem.

Rozšířené vyhledávání
Je určeno pro náročnější uživatele, kteří hledají zboží podle více kritérií.

Nákupní košík

Máte-li vybráno zboží, které chcete koupit, vložíte jej do nákupního košíku tlačítkem Do košíku. Na vložení zboží budete upozornění informačním textem. Můžete pokračovat dále v nakupování a přidávat další zboží do nákupního košíku.
Pokud máte vybráno všechno zboží, které potřebujete, klikněte na ikonu nákupního košíku v pravém horním roku. Zobrazí se seznam zboží, které je vloženo v košíku. Můžete měnit počet kusů zboží, nebo zboží z košíku odebrat.

Objednání zboží

Kupní smlouva

Dokončením objednávky zboží v nákupním košíku zasílá zákazník (kupující) návrh kupní smlouvy prodávajícímu. Po přijetí objednávky zboží Vám obratem zašleme potvrzení o přijetí objednávky e-mailem. Toto potvrzení má pouze informační charakter.
Po zpracování přijaté objednávky zašleme její potvrzení, tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva mezi zákazníkem (kupujícím) a prodávajícím a vznikají vzájemné práva a povinnosti mezi nimi.

Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, Občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem O ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky Obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.

Ceny zboží

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH a jsou platné v okamžiku uskutečnění objednávky. Cenové akce jsou platné do vyprodání zásob, pokud není v jejich popisu uvedeno jinak.

Objednání zboží a registrace

Zboží si můžete objednat i bez registrace, postup:

  1. zkontrolujte obsah nákupního košíku
  2. pokud jste majitel slevového kupónu použijte jej
  3. zvolte způsob doručení a platební metodu
  4. na další obrazovce zadejte všechna požadovaná data
  5. potvrďte objednávku

Objednání zboží s registrací

Je podobný jako v předchozím případě, na místě kde se zadávají kontaktní údaje se však stačí pouze přihlásit a k doplnění údajů dojde automaticky. Zákazník, který se chce registrovat vyplní kromě kontaktních údajů i své přihlašovací jméno a heslo a stiskne tlačítko Registrujte se.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky zašleme na váš e-mail její potvrzení. Pokud potvrzení neobdržíte do jedné hodiny po odeslání objednávky, kontaktujte nás prosím.

Změny v objednávce

Úprava objednávky
Přejete si provést změny v objednaném zboží nebo změnit způsob platby nebo doručení? Kontaktujte nás prosím.

Storno objednávky
Potvrzenou objednávku je možné stornovat e-mailem nebo telefonicky, vždy je potřeba znát číslo objednávky a jméno zákazníka.
Objednávku, která byla expedovaná není možné stornovat. V tomto případě můžete využít svého práva na vrácení zboží bez udání důvodu a neporušené zboží vrátit do 14 dnů zpět. Po obdržení zboží, neprodleně vrátíme Vaše peníze.

Vrácení zboží
Pokud jste se rozhodli, že zakoupené zboží nechcete, poskytujeme Vám zákonem stanovenou možnost zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Zboží zašlete zpět na adresu uvedenou na dokladu o prodeji společně s jeho kopií. Zásilky neposílejte na dobírku, nebudou přijaty. Podrobnější info zde.


Zaplacení zboží


Pro platbu za zboží můžete využít tyto možnosti:

Na dobírku
Za zboží zaplatíte až v okamžiku doručení zboží na Vaši adresu pracovníkovi přepravní služby

Bankovním převodem (platba předem)
Pro platbu použijte tyto údaje, jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky:

Banka: Fio banka, a. s.
Název účtu: Anturion s.r.o.
Účet: 2200219487/2010
IBAN: CZ42 2010 0000 0022 0021 9487
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Platební kartou (platba předem)

Po zvolení typu karty, kterým budete platit, budete přesměrování na stránky platební brány České spořitelny, a.s. kde vyplníte další údaje – číslo platební karty, datum platnosti karty a CVV2/CVC2 kód – tedy poslední trojčíslí na podpisovém pruhu karty.

Platba úvěrem


za zboží zaplatíte klasickým spotřebitelským úvěrem – připravujeme

Platba slevovým kupónem
Zboží lze uhradit nebo částečně uhradit slevovým kupónem. Kód kupónu vložte do příslušného pole v nákupním košíku. Po stisknutí tlačítka Použít kupón bude hodnota kupónu odečtena od objednávky. Lze použít jen jeden kupón na objednávku.

Platby ze zahraničí

Zboží zasílané do zahraničí, musí být před odesláním uhrazeno platební kartou nebo bankovním převodem. Zaslání na dobírku není možné.
Pokud provádíte platbu ze zahraničního účtu nebo v jiné měně než Kč zadejte platební příznak – náklady platby na vrub plátce.
Výši poštovného Vám sdělíme po zpracovaní objednávky.


Odeslání zboží
 

V rámci ČR
Balíky po území České republiky zasíláme expresní službou Obchodní Balík České pošty. Lhůta pro doručení zásilky poštou je 24 hodin. Pokud Vás doručovatel nezastihne na adrese dodání, zanechá zde oznámení o uložení zásilky. S tímto oznámením je možné si zásilku vyzvednout na dodací poště.
Cena poštovného je 130,- Kč za zásilku. Objednávky nad 2.000,- Kč odesíláme zdarma.

Doručení na Slovensko
Balíky na Slovensko zasíláme expresní službou Obchodní Balík České pošty nebo přes GLS. Lhůta pro doručení zásilky je 2-4 pracovní dny. Pokud Vás doručovatel nezastihne na adrese dodání, zanechá zde oznámení o uložení zásilky. S tímto oznámením je možné si zásilku vyzvednout na dodací poště nebo kontaktovat přepravní službu.
Cena poštovného závisí na hmotnosti zásilky a pohybuje se od 320,- Kč za balík. Cenu automaticky spočítá náš systém a znáte ji před potvrzením objednávky.
Zasílání kuliček do zahraniční nedoporučujeme z důvodů většího rizika jejich poškození během manipulace.

Větší zásilky přepravujeme pomocí spedičních firem. Cenu a dobu přepravy Vám vždy oznámíme předem.

Problémy s doručením

Zásilka nebyla doručena
Registrovaní zákazníci mají možnost sledovat stav objednávky pomocí služby Můj účet po přihlášení do systému.
Pokud zásilka ještě nebyla vyexpedována, můžete její stav sledovat v záložce Moje objednávky, kde je uveden stav, ve kterém se Vaše objednávka nachází.
Pokud již zásilka byla vyexpedována, naleznete v detailu objednávky číslo zásilky, pomocí kterého můžete doručení sledovat na stránkách doručovacích společností:

Česká pošta        www.cpost.cz
Nedaří-li se vám zásilku podle čísla najít, obraťte se na zákaznický servis České pošty na zelené lince 800 10 44 10 (bez poplatku).

Možné důvody nedoručení zásilky
V případě, že vaše zásilka nebyla doručena, zkontrolujte si prosím nejdříve nejčastější možné důvody nedoručení a ověřte si, že z vaší strany nedošlo k žádným pochybením:

  • uvedli jste špatnou zasílací adresu – v tomto případě opravte ve službě Můj účet své registrační údaje a kontaktujte nás, abychom vám zboží opětovně doslali
  • přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o uložení zásilky nebo se toto oznámení ztratilo – kontaktujte dotyčnou přepravní společnost.
  • zásilka byla po cestě poškozena a vrácena zpět k nám – o této skutečnosti vás budeme okamžitě informovat a zahájíme reklamaci přepravních služeb
  • zásilka se ztratila u přepravce – kontaktujte nás a my zahájíme za vás reklamaci přepravních služeb, o jejímž průběhu vás budeme informovat

V souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku poskytujeme ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou v souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku zaslány zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 30 dnů.

Podmínky pro vrácení peněz:

  1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  3. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec).
  4. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.
  5. U hudebních a video nosičů musí být vrácené zboží neporušené v originálním obalu.

Náhrada nákladů v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy
V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, které uvádí, že dodavatel má při odstoupení spotřebitele od smlouvy právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, může být v takovém případě zákazníkovi od vrácené ceny výrobku odečtena (započtena) finanční částka vynaložených nákladů podle následujícího sazebníku:

Otestování funkčnosti zboží: 600,- Kč/hod (dle skutečného času potřebného na testování daného výrobku).
Vyčištění zboží: 100,- Kč/hod (dle skutečného času potřebného na provedení úkonu).
Nákup náhradního obalu: 20-500 Kč dle skutečné fakturace obalu od dodavatele, výrobce (pouze v případě, že původní obal bude vrácen silně poškozený nebo nebude vrácen s výrobkem vůbec).

Náhrada nákladů za otestování zboží se týká zejména zboží elektronického a mechanického charakteru. Náhradu nákladů spojených s vyčištěním zboží a nákupem náhradního obalu může každý zákazník eliminovat svým odpovědným přístupem v rámci vrácení koupeného zboží.

Záruka bezpečnosti

Žádáme od Vás pouze informace, které jsou nezbytně nutné pro zaslání zboží a ověření objednávky, popřípadě k vystavení daňového dokladu. Tyto informace neposkytujeme dalším subjektům a považujeme je za přísně důvěrné. Firma Anturion s.r.o. je registrovaná u Úřadu na ochranu osobních údajů, číslo registrace: 00021398/001.

Záruční podmínky na zboží

Firma Anturion s.r.o.  poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. U oprávněných reklamací uplatněných v záruční době bezplatně odstraníme závady na zboží. Odstranění závady je dle typu zboží realizováno výměnou zboží, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
   - neodborným použitím zařízení
   - mechanickým poškozením nebo opotřebením
   - živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
   - jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.).

Ze záruky jsou vyjmuty díly podléhající rychlému opotřebení (těsnění, pružinky).

Reklamační řád

Obecná ustanovení

Reklamační řád je sestaven v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen "občanský zákoník"), upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky.
Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době.
Reklamační řád je nedílnou součástí smlouvy o koupi zboží mezi prodávajícím a kupujícím.

Vymezení základních pojmů "prodávajícím" se rozumí společnost Anturion s.r.o., Hulínská 2029, 767 01 Kroměříž, IČ 26908638.
"internetový obchod" je internetový obchod www.paintball-obchod.cz provozovaný prodávajícím.
"kupující" je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží prostřednictvím sítě internet v internetovém obchodě.
"zbožím" se rozumí jakákoliv věc zakoupená prostřednictvím sítě internet v internetovém obchodě.
"záruční list" je listina vystavená prodávajícím obsahující zákonem stanovené minimální náležitosti a stanovující konkrétní podmínky a rozsah záruky za zboží; jakou součást záručního listu je považována faktura, popřípadě dodací list, který obdrží kupující v souvislosti s nákupem konkrétního zboží.
"reklamací" je uplatnění práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží, které je učiněno kupujícím vůči prodávajícímu osobně, písemně nebo e-mailem, a které obsahuje identifikaci kupujícího, zboží, popis vady a jejích projevů.


Rozsah záruky
Záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví po převzetí zboží kupujícím během záruční doby.
Nároky kupujícího ze záruky mimo jiných případů zanikají:

  • pokud nebyla vada reklamována v záruční době
  • při svévolných změnách původních údajů v záručním listě provedených kupujícím
  • při neodborné instalaci, opravách, úpravách nebo jiných neodborných zásazích
  • při užívání, obsluze a zacházení se zbožím v rozporu s výrobcem přiloženým návodem k obsluze
  • porušením ochranných nálepek či pečetí, pokud jimi výrobce výrobek opatřil
  • poškozením zboží působením živlů


Záruční doba
Záruční doba je 24 měsíců kromě zboží spotřebního charakteru. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Má-li být dle objednávky kupujícího, příp. dle požadavku příslušných právních předpisů, provedena odborná instalace zboží osobou k tomu způsobilou a oprávněnou, začíná záruční doba běžet až ode dne provedení instalace zboží, pokud kupující objednal instalaci zboží nejpozději do tří týdnů od převzetí zboží a řádně a včas poskytl k provedení instalace potřebnou součinnost.
Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, kdy zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání.
Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží (od převzetí zboží s novou součástkou). 

  • právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady jde-li o vadu odstranitelnou, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží
  • právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží
  • právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci
  • potvrzení převzetí zboží kupujícím a vystavení záručního listu


Důvody reklamace
V případech, kdy jste obdrželi:

  • zboží je poškozené nebo nefunkční
  • zboží došlo nekompletní (např. chybí důležitá součástka apod.)


Postup a místo uplatnění reklamace
Pokud kupující zjistí, že dodané zboží má závadu nebo je po dodání poškozené, je nutné toto zboží doručit k reklamaci zpět.
Dopravu reklamovaného zboží hradí kupující, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.

V případě poruchy nebo výskytu vady zboží v záruční době je místem pro uplatnění reklamace sídlo prodávajícího. Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nezasílejte na dobírku.

Po obdržení výše uvedených náležitostí prodávající zahájí reklamační řízení a je povinen reklamaci vyřídit do 30-ti dnů od převzetí zboží od kupujícího nebo zasílatele. Pokud kupující uplatní reklamaci zboží osobně u prodávajícího, je povinen si zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) též osobně převzít, pokud není v reklamačním protokolu uvedeno jinak; reklamace je vyřízena v den, kdy je zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) připraveno v místě uplatnění reklamce k vydání a předání kupujícímu. Pokud kupující prodávajícímu zboží k reklamaci zašle, pak též prodávající zašle zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) kupujícímu, pokud není v reklamačním protokolu uvedeno jinak; reklamace je vyřízena v den, kdy je zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) předáno v dopravě na adresu kupujícího uvedenou v reklamaci.

Kupující je povinen s prodávajícím při vyřízení reklamace spolupracovat, zejména je povinen po vyřízení reklamace zboží převzít.

O výsledku reklamace je prodávající povinen sestavit reklamační protokol, který je po ukončení řízení zaslán nebo předán kupujícímu. O výsledku reklamačního řízení je kupující informován e-mailem nebo telefonicky.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1. 2008.

Postup reklamace přepravních služeb
Zboží z je k vám doručováno prostřednictvím dopravců, našich smluvních partnerů. Pokud se stane, že k vám zásilka přijde poškozená postupujte prosím následovně:

  1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
  3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zabalená.

V případě problému s dopravní službou, pište na adresu info@paintballsport.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup.

Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury.


Slevové kupóny

Jsou vydávány společností Anturion s.r.o. a opravňují majitele k získání slevy na nákup, dle výše jejich hodnoty. Kupóny mohou mít papírovou nebo elektronickou podobu a různou hodnotu.

Kupón vždy obsahuje:

  • hodnotu (výši poskytnuté slevy)
  • dobu platnosti
  • kód


Pravidla používání kupónů
Každý kupón je jednoznačně identifikovatelný svým kódem. Pokud jste majitelem kupónu a přejete si ho použít, zadejte kód kupónu do příslušného pole v nákupním košíku. Systém automatický kupón rozezná a odečte z nákupu slevu na kterou máte nárok.

  • každý kupón lze uplatnit jen jednou
  • hodnotu kupónu lze využít jen v jedné objednávce, pokud nevyčerpáte celou hodnotu kupónu v objednávce, nelze zbývající část již využít


Jak získat kupóny
Kupóny můžete získat v rámci různých promo akcí, nebo častěji za své objednávky. Na získání kupónu nevzniká automatický nárok. Berte jej jako naše poděkovaní za uskutečněné objednávky.
Čím častější a větší objednávky zboží uskutečníte, tím více a hodnotnější kupóny získáte.

Možné problémy

Pokud se vám nedaří získat slevu uplatněním kupónu v objednávce, může to mít tyto důvody:

  • kupón byl již uplatněn a pokoušíte se jej uplatnit znovu.
  • vypršela platnost kupónu
  • špatně jste přepsali kód z kupónu do příslušného pole v Košíku

Dealerský prodej

Obchodníkům s koncesí nabízíme prodej za velkoobchodní ceny. Zašlete nám prosím kopii Vašich koncesí a registrujte se do systému. Budete kontaktováni a obdržíte nastavení dealerských cen.

Slevový program je nabízen také pro paintballové kluby a hřiště. Dle vašeho obchodního obratu vám rádi nabídneme příslušnou slevovou kategorii.